tisdag 28 augusti 2018

Jag plockar bort Piratpartiet från rapporter.



Jag kommer skicka ut ett pressmeddelande närmare inför valet om min partirapport som jag publicerade för några veckor sedan - kompletterad med aktuellt dokument (typ valmanifest) för varje parti. Just nu är det bara lilla Piratpartiet som vägrat svara trots 3 (sic!) påminnelser.

Det finns nog ingen utanför Piratpartiet som gett så mycket beröm åt partiet i rapporter. Men nu har mitt tålamod tagit slut. Jag kommer inte ringa partiledningen där, jag tar bara helt sonika bort partiet från mina rapporter oavsett valresultatet 9 september 2018. De verkar inte ha en fungerande riksorganisation, bara det är ett viktigt tecken på att de inte verkar vara seriösa just nu.

Ni kan skicka vilka dokument som helst senare i veckan, det kvittar. Ni kommer förmodligen aldrig vara med i någon som helst rapport från mig om ni inte blir riksdagsparti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar