måndag 20 augusti 2018

Hemlig inspelning från sd-möte avslöjad.



Jag har fått del av en hemlig inspelning från sd:s partikansli.

Jimmie Åkesson. "Nu ska vi diskutera hur vi ska förhålla oss till HBT-personer i valrörelsen".

Martin Kinnunen "Alltså själv tycker jag de kan vara lika bra nationalister som andra"

Björn Söder "Lika bra? Du stödjer alltså de där perversionerna. Du kanske är pervers själv Martin?

Martin Kinnunen "Vilken bög tror du skulle ens vara intresserad av att tafsa på dig så ful och tjock som du är?"

Mattias Karlsson. "Lugna er. Nu måste vi hålla det här analytiskt. Det är ok vara gay men de kan bara inte vara föräldrar"

Tobias Andersson (ungdomsförbundets ordförande) "Och var har du fått det ifrån? Fattar du hur svårt det är att värva unga med det budskapet?"

Mattias Karlsson "Alltså du är så ung att jag inte ens bryr mig om vad du tycker"

Richard Jomshof  "Jag skulle vilja lämna en kompromiss. Bögar och lesbiska är ok om de har en synth-lugg som jag har"

Björn Söder "Synth-lugg? Den blev omodern redan i slutet av 1980-talet. Det enda som gäller är att vara lätt flintskallig som jag själv är"

David Lång "Alltså varför diskuterar vi ens det här? Jag ogillar bögar men det är främst blattarna som jag är emot"

Jimmie Åkesson. "Debatten blev här inte som planerat. Nu avslutar jag mötet"

Obs. Detta är satir.


Uppdatering 1.

Satir.

Jag har tidigare gjort en liknande satirisk bloggpost om RFSL.

Bloggen Helds HBT-nyheter sparkar uppåt, inte neråt. RFSL påverkar politiker vilket är bra men de ska också granskas. HBTQ-negativa och främlingsnegativa sd kan bli största partiet i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar