fredag 24 augusti 2018

Jag har fått in 1350 kronor av 4 personer.


Tre av mina fina Facebook-vänner och en anonym givare har tillsammans skänkt mig 1350 kronor senaste dagarna efter min vädjan om stöd till min blogg efter en svår ekonomisk situation i sommar.

Det är härligt och motiverar mig fortsätta att blogga om HBTQ-personers mänskliga rättigheter. Tack snälla.

Vill du skänka något är det möjligt. Just nu kostar min granskning bara mig personligen pengar. Clearingnummer 3300. Personnummer 6605273538. Nordeabanken.

Återigen är det inte beloppet som är viktigast.

Hade någon på stan i Malmö gett mig 20 kronor för mitt bloggande hade det varit ett erkännande för mitt engagemang.

"Är det du som är HBTQ-bloggaren Bengt Held? Här får du en tjuga, det är inte mycket pengar men jag gillar din blogg och din kamp för HBTQ-rättigheter".

Jag hade blivit så glad av det. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar