söndag 25 mars 2018

Gustav Fridolin och Angela Merkel är bisexuella i smyg.


I´ve got news for you. Har förvisso inte många tips om svenska smyg-HBTQ-personer. De flesta har redan kommit ut ur garderoben men det finns ett undantag, Gustav Fridolin. Han har aldrig motverkat HBT-rättigheter och av respekt för det har jag aldrig avslöjat det trots jag visst det i nästan 20 år. Men när nu Facebook stängt mig borta från mina älskade fb-vänner i 30 fucking dagar vill jag avslöja det.

Så är det. Jag mailade en ung mp-bög hos gaysiten Qx om det för länge sedan. Han kommenterade 
.... Alla politiker i mp vet att Gustav gillar sex med män, han har hamnat i många sovrum med män på mp-konferenser...
Vill förtydliga att det här var innan han gifte sig med en kvinna, jag har inga som helst bevis för att han skulle varit otrogen emot sin fru. Men någon journalist borde fråga vad han tycker om män. Bara ett tips. Förmodligen har han ännu sexuella begär emot båda könen även om han kanske är sexuellt trogen emot sin fru. Tobias Billström (m) är i samma situation. Men han har haft gutts att förklara att han är bisexuell och sexuellt trogen emot sin fru. Fridolin har inte klarat samma sak.

Angela Merkel är förmodligen bisexuell.

Internationellt har jag inte heller många trovärdiga rykten om folk i garderoben förutom ett undantag, Angela Merkel. Den tyska statsministern är bisexuell. Tysk gayrörelse vet det där. Tysk press är hängivna till "respekten för privatlivet". Istället sprids budskap som att Merkel "inte valt gifta sig och har inte barn" och att hon är "en självständig kvinna." Tyskar tvingas försöka tolka koderna. Fridolin och Merkel borde komma ut ur garderoben. Ni hade blivit hyllade av de flesta av oss som står för västerländsk frihet om ni gjort det. Ni hade blivit mer mänskliga, att det finns en mångfald bland oss människor.

Uppdatering 1.

Macron är förmodligen hetero.

Vill förtydliga att det sprids många falska rykten om folk som skulle vara bisexuella. Franske presidenten Macron är förmodligen hetero trots ryktesspridningen om att han gillar män. Även Christer Sandelin från tidigare discogruppen Style har varit utsatt för ryktesspridning, även han är förmodligen hetero. Det sprids även rykten om prins Carl-Philip, de är förmodligen falska.  Men Fridolin och Merkel är bisexuella, det är inte rykten utan fakta. Så stäm mig för att jag avslöjar det. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar