fredag 1 februari 2019

Jag tycker Ebba Bush Thor (kd) är vacker.




Detta är givetvis synnerligen kontroversiellt. Dels för att hon är kristdemokrat men främst för att hon är kvinna. Det här har varit en hemlighet. Jag vill värna mitt rykte som bög-aktivist.

Men jag är helt säker på att hetero-män tycker vissa andra män är vackra. Det betyder inte man vill ha sex utan vacker som en tavla.

Jag hoppas innerligt att jag blir förlåten av vänsterkanten i HBTQ-rörelsen för det här avslöjandet.

Robert Hannah (l) och Philip Botström (s) är heta. De är minsann inte bara någon tavla. Ni kanske gissat att jag främst är intresserade av mörkhåriga män. Men det finns fina blonda män. Magnus Ek, ordförande i Centerpartiets ungdomsförbund, är ett exempel. Han är som en ursvensk bonde. Det fascinerande är att de flesta i Norden inte varit blonda. Men bra de finns.


Uppdatering 1.

Delar av den här bloggposten innehåller spår av satir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar