fredag 2 november 2018

"Sex-härva i Ssu"


Den s.k Ssu-skandalen i Skåne har tagit en ny vändning.

Öppet homosexuelle ordföranden Philip Botström och regionale ordföranden Mansour Ahmed har enligt vissa idkat s.k. intimt umgänge. Det ska handlat om att de slickat på olika ställen av varandras kroppar. Och det ska icke handlat om bara slickande på varandras armar.

Det sprids också rykten om att s.k. killar i Ssu-Rosengård haft gruppsex. De ska ha sprutat sperma över Koranen, något som är kontroversiellt. Den lokale imamen rusade dit för att varna men blev själv kåt och ägnade sig åt samma sak. Han har nu förlorat sitt jobb.

Mansour Ahmed har s.k. ringt mig. "Jag vet var din brevlåda bor.".
Jag kontrade lugnt. "Alltså, jag har alltid självförsvarsspray med mig. Lär dig ordentlig svenska. Utländska medborgare som begår brott bör utvisas på studs".

Situationen i Ssu-Skåne är nu extremt kaotisk. Alltså precis som vanligt.

Obs. Detta är satir.

Uppdatering 1.

Hur provocerande får man vara genom satir? Den debatten för de flesta seriösa skribenter, tro inget annat. Det här är på gränsen, jag vet det, men jag bedömer det stannar inom en etisk standard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar