fredag 23 november 2018

Jag och Qx-Ronny hånglar.


Telefonen ringer.

"Hej det här är Ronny från Qx"

"Klart jag vet vem du är"

"Alltså jag har fått en vision, jag bara måste hångla med en skånsk liberal".

"Det är fint Ronny. Men låt mig berätta hur det är.

Jag smeker ditt  bröst och du berättar om dina drömmar. Jag smeker din rygg och du berättar om dina rädslor. Jag smeker dina kinder och du berättar om dina förväntningar. Vi män måste inte ha moderiktiga kallingar, för vi duger precis som vi är. Vi män måste inte ha en stor kuk, klart det är nice att möta en välutrustad snubbe, men det viktigaste är kåtheten. Att möta en man som är kåt. En man som är skön och respekterar sin partner. Vi män har lärt oss något av Metoo-kampanjen."

Det där var var givetvis bara en dröm. Telefonen ringer igen. "Hej det här är Ronny från Qx"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar