tisdag 31 juli 2018

Skrevande.


När det nu är Europride med många lättklädda människor kanske vi ska lämna politiken för en stund. Här är en av de mest udda händelserna jag varit om.

Jag och en ung blond man träffades i bastun för flera år sedan vid Kockums fritid i Malmö. Vi började prata med varann, jag berättade så småningom att jag är gay, han förklarade att han är hetero och har en flickvän.

Det var för ok att han låg och skrevade.

En dag ligger han på rygg i bastun med skrevande ben. Jag sätter mig bredvid honom och är säker på att han ska ändra position. Han vet att jag är bög men frågar bara om det är ok han ligger så där. Problemet är att det är för ok. Hans penis är typ 15 cm som slak, för de flesta killar hamnar den på magen i den ställningen men hans hänger neråt emot hans lätt håriga hål. Bara 10 cm från mig. Det är ungefär som en kvinna skulle skreva i en bastu inför en heterokille. Han försöker inte ens dra ihop benen.

Jag låtsas konversera som vanligt men konstaterar "det är oetiskt att tafsa sexuellt på någons kropp emot hens vilja". I den stunden behövdes det verkligen självkontroll. ;-)

Killen på bilden är söt men har i övrigt inget med den här berättelsen att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar