måndag 2 maj 2011

Inloggningsproblem på Hotmail.

Jag har de senaste dagarna inte kunnat logga in på mitt Hotmailkonto. Det blir ett meddelande.

Windows Live Network är inte tillgängligt från den här platsen av något av följande skäl:

Det kan ha uppstått problem på webbplatsen
Webbplatsen ingår kanske inte i Windows Live Network

Du kan:

Du kan logga in eller registrera dig på andra webbplatser i Windows Live Network, eller försöka igen senare på den här webbplatsen.
Ska försöka logga in från en annan dator senare i eftermiddag. Men det här påverkar mitt senare bloggande också eftersom mycket av infon inför blivande bloggposter har jag på mitt Hotmailkonto.

Är det någon som kan hjälp mig att reda ut problemet är det positivt. Ni kan då givetvis inte lämna infon till min mailadress :-) utan här.


Uppdatering 1.

Äntligen har det fixat sig. Tydligen är det många som haft de här problemen med Microsoft senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar