tisdag 26 mars 2019

Skicka ett dickpicture och stöd HBTQ-rättigheter.


Fram till 30 juni har du möjlighet att skicka ett dickpicture och stödja HBTQ-asylsökande.

1. Skicka ansiktsfoto. heldbengt@hotmail.com

2. Skicka foto av ditt skrev. Dickpicture.

3. Betala 20 kronor (eller mer) till RFSL till dess flyktingfond så ska jag göra  detsamma. Dock max 200 kronor totalt för min del. Min inbetalning blir i juni.

4. Din identitet kommer inte att avslöjas  Bilderna ska givetvis inte spridas.

5. Flator får samla cuntpicture.

Det har varit mycket debatt om Metoo. Med all rätt. Sexuella trakasserier är oacceptabla. Jag försöker vända det till något positivt. Det här handlar givetvis inte främst om några hundralappar utan att nå ut om ett viktigt budskap om mänskliga rättigheter för HBTQ-personer.

Och givetvis kan du ge en gåva till flyktingfonden även utan en bild av ditt skrev. Jag har själv varit "spin-doctor" i ett partis lokalavdelning, hur man ska nå fram i media.


Uppdatering 1.

Genom Januariavtalet från s, mp, c och l görs det vissa lättnader i flyktingpolitiken.

Men den förblir stramare än den varit 1995-2015. Och är ungefär i medel i Västeuropa. Det är inte "back to 2015".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar