måndag 22 oktober 2018

Jag vill kanske testa cannabis.



3 saker jag skulle vilja göra.

Vi har allihop saker som kanske egentligen inte är viktiga men som man möjligen skulle vilja testa. Blir det inget av det är det inget allvarligt problem.

1. Att dansa med samma rörelse tillsammans med andra. Alltså ungefär som en pop-grupp i en video. Ni vet de där videorna där alla dansar exakt likadant.

2. Använda cannabis. Hade någon som jag har förtroende för erbjudit mig det hade jag utan problem testat det. Men å andra sidan har det inte varit viktigt så jag söker inte det. Och det hade förmodligen blivit sista gången också, jag är så Svensson-aktig att jag håller mig till alkohol.

3. Att vara en skådespelare och "förföra" en kvinna. Jag är inte intresserad av sex med någon kvinna men det hade handlat om teater att smeka en kvinnas kind. Och till journalister kommenterat "Det där var inget problem, alltså man är skådespelare." Precis som en del hetero-män säkert skulle gilla göra det med någon annan man.

Till de av er som tror det här bara är en tom provokation,.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar