torsdag 28 januari 2010

Datorproblem.

Jag har fått problem med att logga in på två av mina konton, dels mitt gamla Hotmailkonto, dels mitt Facebookkonto. Får ett meddelande om att Användarid eller lösenord inte stämmer trots att jag har använt samma i flera år.

Försökte ikväll testa med att skapa ett nytt Hotmailkonto vilket fungerade men när jag stängde ner fönstren och skulle logga in igen med den adressen så blir det samma felmeddelande. I övrigt fungerar det att starta internet (vilket det tidigare inte gjort om jag inte loggat in via msn).

Är det någon datorkunnig här som har tips så var vänlig lämna en kommentar här eller maila

Att mitt Facebookkonto inte fungerar kan jag hantera, det är enkelt skapa ett nytt. Men jag har tusentals meddelanden med viktig info på mitt gamla Hotmailkonto som jag nu inte har tillgång till.
Vet inte om det har något med cookies eller sånt att göra, jag är inte någon datorexpert.

Hur det blir med den här bloggen om jag inte fixar mitt Hotmailkonto vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar