tisdag 21 augusti 2018

Jag resonerar om att sluta blogga.





Bloggen Helds HBT-nyheter granskar utifrån liberala utgångspunkter främlingsnegativa och HBTQ-negativa grupper, där är jag verkligen inte ensam tack och lov. Mervärdet med min blogg att jag är den svenske HBTQ-bloggare som hårdast tar fighten med vänsterextremister, islamister och kulturrelativister. Om vänsterextremister attackerar HBTQ-negativa och främlingsnegativa sd:s möten är jag först i HBTQ-rörelsen att fördöma det. Den som gullar med islamister får skarp kritik av mig. Helds HBT-nyheter fördömer den totalitära ideologin kommunism.

Vill du skänka en hundring är det möjligt. Just nu kostar min granskning bara mig personligen pengar via mobilsamtal etc.

Clearingnummer 3300. Personnummer 6605273538. Nordeabanken.

Tack på förhand!

 

Uppdatering 1.

Jag har fått ett generöst bidrag om 800 kronor från en privatperson. Där blev jag engagerad aktivist igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar