lördag 28 maj 2016

Om en SÄPO-kille besöker mig vill jag han klär av sig naken.



Nu tror jag inte att någon SÄPO-kille besöker mig för att jag skarpt kritiserat m och s ikväll.

Men om SÄPO skickar en ung man vill jag att han dricker kaffe och vin med mig och därefter visar sin pitt, pung och rövhål. Om det är en ung kvinna kan hon visa sin fitta och pattar för någon annan. Jag vill ha en ung man som fläker ut sig. Olof Lavesson (m) och Jonas Gunnarsson (s) är för fula.

Det vore ju kul om 1-2 nu beslutar ni inte ska följa min blogg längre. Men ni har väl heller aldrig framfört varken tack eller hälsning för det enorma arbete jag gjort, helt ideellt  för HBTQ-kampen i decennier. Så skit på er.

Uppdatering 1.

Någon har framfört.

"Att vara engagerad är att möta besvikelser, hantera dem och sedan gå vidare":

Ikväll avslöjar min besvikelse. Imorgon går jag vidare.

;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar